Waarom Valmas

Valmas biedt u alle specialistische kennis op het gebied van internationale project management, relocation, packing services en mobility onder één dak. Één aanspreekpunt, transparante communicatie en persoonlijk contact.

De, indien nodig, bijzondere alliantie en samenwerking van specialisten biedt u de mogelijkheid om bij Valmas de samenstelling van diensten zelf te bepalen. Elke (inter)nationale relocation, -en/of packing service, transport en mobility service is net als de mens uniek. One stop shop bij Valmas, zonder aan maatwerk in te boeten of andere concessies te doen.

Vroeger werden we in deze branche waarin we ons nu begeven afgerekend op twee factoren. ‘Op tijd’ en ‘schadevrij’, maar daar alleen hoeven we nu niet meer mee aan te komen. Desbetreffende elementen zijn nog steeds van erg groot belang, maar nu draait het bijvoorbeeld ook om minder direct meetbare zaken als persoonlijk contact, communicatie en beleving. Onze klanten nemen terecht geen genoegen meer met louter de dienst, -en/of het product. Onze klanten willen er ook iets bij voelen. Het product, dienst, geleverde service en ons bedrijf dat het levert als het ware ervaren en dat doen onze klanten ook nog eens heel bewust. De wereld is nu eenmaal een stuk mondiger geworden en dat vertaalt zich in allerlei vormen in de manier waarop Valmas – klanten en leveranciers – met elkaar omgaan. We vragen, nee; we eisen meer. En het is aan ons om daar elke keer weer zeer klantgericht op in te spelen. Mede daarom kiezen onze klanten steeds voor Valmas en streven wij altijd naar het hoogst haalbare voor onze klanten.

Het einde van de ontwikkeling van leverancier naar ‘betrokken producent/dienstverlener’ en van klant naar ‘betrokken afnemer’ is daarmee overigens nog niet in zicht. Dat is althans de stellige overtuiging van Valmas. Klanten en leveranciers groeien in de visie van Valmas steeds meer naar elkaar toe omdat ze zich meer en meer met elkaar (willen) identificeren. Dat kan volgens ons alleen maar wanneer beide partijen dezelfde idealen delen en soortgelijke opvattingen hebben over de realisatie van doelstellingen. Alles begint met erg goed te luisteren naar onze klanten